lead to anywhere

سلام :)
اینجا کاملا روزمره‌نویسیه
کاش خواننده خاموش نباشین
اما اگه فک میکنید من بد مینویسم، ادم مزخرفیم یا هرچی خب فقط کافیه صفحه رو ببندین و از اینجا برین
من ادمی نیستم که بخوام اداب اجتماعی رو رعایت کنم و خیلی ساده بگم برای گوه‌خوری اینجا نیاید
از اینکه قراره اینجا دوستای جدیدی پیدا کنم پیش پیش خوشحالم :))

آخرین مطالب

دلیل

جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۵۷ ب.ظ
دیشب یهو بی مقدمه به کریستوفر گفتم چرا نمیمیرم من؟ حس میکنم اضافی‌ترین موجود رو کره زمینم. 
من یه لوزر واقعی‌م. تنها قسمتی که با ونوم ارتباط برقرار کردم همون تیکه بود که گفت من میخام اینجا بمونم چون تو سیاره‌ی خودم مث تو لوزرم. منم میخام از سیاره‌م فرار کنم. 
حالم خوب نیست. دنبال چیزی میگردم که نیست. راهی رو میرم که قبلا توش باختم و راه جدیدی پیدا نمیکنم. این زندگی منه. یه چیزی شبیه اینساید لوین دیویس. 
باید کی باشم؟ باید چجوری باشم؟ خودم چه شکلیه؟ خودم کیه؟ من چقدر دورم ازش؟ چقدر نمیفهممش؟ چرا هنوز دارم ادامه میدم؟ چرا هنوز داری ادامه میدی مرسا؟ حتمن دلیلی داری؟ دلیلی داری؟

پ‌ن: اخر قسمت ۷ از سریال 13 reasons why رو استوری کردم و هزار بار دیدمش. هزار بار
  • مر سا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی