lead to anywhere

سلام :)
اینجا کاملا روزمره‌نویسیه
کاش خواننده خاموش نباشین
اما اگه فک میکنید من بد مینویسم، ادم مزخرفیم یا هرچی خب فقط کافیه صفحه رو ببندین و از اینجا برین
من ادمی نیستم که بخوام اداب اجتماعی رو رعایت کنم و خیلی ساده بگم برای گوه‌خوری اینجا نیاید
از اینکه قراره اینجا دوستای جدیدی پیدا کنم پیش پیش خوشحالم :))

آخرین مطالب

1. مرز دو دنیا

سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۵۸ ب.ظ
انگار روی مرز دو دنیا ایستاده‌ام
در هوای یکی از دنیاها مورفین ریخته‌اند، احساس خوبی میدهد، درد را پنهان میکند
دنیای دیگر مشوش است، پراز نفرت و عقده، نفس کشیدن به زور انجام میشود
گاهی این دنیا زندگی میکنم
گاهی آن یکی 
کاش دنیای دیگری بود
  • مر سا

نظرات (۲)

دنیای من فقط اون دنیا دومیه است
دنیای مشوش پر ازنفرت
به طور عادی در ممواجهه با آدما در حالت نفرت قرار دارم(حتی نسبت به خودم) و باید یه کاری بکنن تا از حد نفرت به بی حسی برسم تازه:|
پاسخ:
من فک میکنم درست میشه چون منم یه دوره طولانی اینطوری بودم
پس میتونم امیدوار باشم:))
پاسخ:
اره میدونی یهو ادمای جالبی وارد زندگیم شدن که به بودنشون معتاد شدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی