lead to anywhere

سلام :)
اینجا کاملا روزمره‌نویسیه
کاش خواننده خاموش نباشین
اما اگه فک میکنید من بد مینویسم، ادم مزخرفیم یا هرچی خب فقط کافیه صفحه رو ببندین و از اینجا برین
من ادمی نیستم که بخوام اداب اجتماعی رو رعایت کنم و خیلی ساده بگم برای گوه‌خوری اینجا نیاید
از اینکه قراره اینجا دوستای جدیدی پیدا کنم پیش پیش خوشحالم :))

آخرین مطالب

دلم‌میخاد بلند فکر کنم

سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۳ ب.ظ

امروز کلی اشغال و شیرینی خوردم

حالم خوبه. حوصله توضیح دادنشو ندارم. 

این پسر خنگه ی کلاس داستان داره برام شعراشو میفرسته و من مجبورم به‌به و چه‌چه کنم درحالیکه شعراش واقعن مزخرفه

دارم فک میکنم کارایی که دارم چیه که بتونم اخرهفته‌مو بزارم برا کارام 

۱۸۰ تا صفه سلولی، آز بیوفیزیکِ لعنتی که انگار چسبیده به خِرِم و رهام نمیکنه، مقاله‌ی لعنتی ایمونو که واقعا دلم میخاد ارائه عالی‌ای باشه، آز جانوری که واقعن دلم میخواد بهترین گزارش کار کلاس باشم، دیگه کوییز بیوشیمی، جزوه اماری که باید خونده بشه و مسائلش که باید حل بشه. 

این پسره هنوز داره زر میزنه :/

غیر از اونم مانتوم که باااااااید این هفته تمومش کنم دیگ.

خب فردا صبح از کجا شروع کنم واقعن؟ تو فکرم اگه بشه برم بیرون ولی خب خونه‌م کسی نیست. میتونم فیلمم ببینم حتا.

خب میمونم خونه و ۶۰ صفحه سلولی میخونم. فک کنم دوساعت و نیم وقتمو بگیره. بعد فک کنم نصف یه فیلم ببینم. یک ساعت میزارم روی مقاله و یک ساعت گزارش کار جانوری. خب. برای عصر همین روند رو ادامه میدم تا از شر سلولی خلاص شم. بخش زیادی گزارش کار نوشته باشم و مقاله‌مو بفهمم میخام چیکار کنم. سعی میکنم مانتومو کمی کاراش رو انجام بدم و ماهنامه‌مم رم بخونم.

دلم خواست بلند فکر کنم ^_^

  • مر سا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی